日本国内外の先端事例や生活者トレンドをSEEDATA独自の視点で分析し、ブログ形式で配信しています。News

二日酔いはせず、糖分摂取を控えるミレニアル世代の生活者たち

TRENDS記事の解説を読むには?

有料会員の方

こちらからログインしてください。

非会員の方

この記事を閲覧するには、月額会員(有料)に登録する必要があります。

着目した記事

Haus

An alcohol brand designed for the way we drink today. Born and bottled in California, Haus is made with things you can pronounce - think chardonnay grapes. elderflower and lemon. With less alcohol than hard liquors, Haus is shipped directly to your door, so you can gather and connect on your time.

続きを読む

「僕らの世代に響くナゲット」ストレートにヘルシーです、とはアピールしない。Z世代チームのベジ肉ブランドのやりかた | HEAPS

僕らのナゲットは、「Kills you slower」。(他のナゲットに比べると、あなたの健康に害を及ぼすペースはゆっくりです)

続きを読む